| ;) - 2010-03-04 13:47:48 |
czemu tymczasowym? autor napisal to tak jakby z góry juz zakladal, ze spadniemy. Troche wiary w naszych koszykarzy  |
| autor: ~kkk |
|
| . - 2010-03-04 13:56:10 |
sęk w tym, ze juz nie wszystko zalezy od naszych nasi wykonuja swoja prace super i mam nadzieje, ze zostanie to nagrodzone 2 miejscem po rundzie zasadniczej |
| autor: ~Peli |
|
| do kkk - 2010-03-04 13:56:52 |
| Proponuje przestudiować ilość rozegranych meczów przez drużyny oraz bilans bezpośrednich spotkań i dopiero wtedy sie wypowiadać. Autor tekstu wie co pisze |
| autor: ~artrel |
|
| ano - 2010-03-04 15:45:14 |
| A ja z innej beczki. Ponarzekajmy na trenera, bo ostatnio jakos cicho na ten temat. Przeciez jestesmy tylko na 1. miejscu. Badzmy wciaz zasciankowi i nawrzucajmy mu jak slabo naszej Siarce idzie. |
| autor: ~jkjd |
|
| liderem - 2010-03-04 16:00:08 |
| to powinien byc zastal bo w bezposrednim meczu ma lepszy bilans wiec siara powinna byc na 2 miejscu aktualnie |
| autor: ~ziom |
|
| ... - 2010-03-04 16:03:46 |
| Ma pytanie czy ten mecz gwiazd 1 ligi będzie pokazywany w TV? |
| autor: ~ziomek3600c |
|
| .... - 2010-03-04 16:09:38 |
Mam taką nadzieję że mecz gwiazd I ligi bedzie w TV, jak nie w TVP Sport to w TVP Rzeszów  |
| autor: ~bobekk |
|
| ..... - 2010-03-04 16:30:12 |
z tego co sie orientuje to bedzie w tvp sport, bo byl mecz gwiazd 1 ligi reklamowany na Torwarze podczas finalu Pucharu Polski, zarowno na hali jak i w tv podczas meczu  |
| autor: ~Peli |
|
| na - 2010-03-04 17:02:11 |
| 100% tvp sport |
| autor: ~scoti |
|
| .. - 2010-03-04 17:05:20 |
| gratulacje, czekamy na awans |
| autor: ~Siarka |
|
| tbg - 2010-03-04 19:38:27 |
| Wielcy Kibice Siarki nie chcą kibicować,bo to jest Autonomiczna Sekcja koszykówki,ale mam nadzieje,że odwidzi się wam ludziska i wkońcu pociągniemy takim dopingiem jakiego nie było w TARNOBRZEGU !! Wszystko rozumiem,ale na Play offy mozecie się zmobilizowac i przyjsc i podrzeć troszkę japone !! !! !! TBG !! !! |
| autor: ~tbg |
|
| do tbg - 2010-03-04 20:06:15 |
masz rację !!
dawno na hali nie było dobrego pierdoln..... |
| autor: ~aff |
|
| . - 2010-03-04 20:08:46 |
| Od jakiegoś czasu jest fajna atmosfera na hali, ale na pewno stać nas na więcej. Oby w play-off było wsparcie dla chłopaków. |
| autor: ~(S) |
|
| tbg - 2010-03-04 20:34:40 |
| Ja rozumiem,że większośc jest za pilką nożną,ale ludzie takiej drużyny jak ma teraz Siarka nie było i raczej już nie będzie w Tarnobrzegu,to jest jedna z jedynych szans,żebyśmy Weszli do PLK !! Zeby o nas coś usłyszeli w Polsce !! Mecze z Anwilem,Prokomem itd,napewno zrobią większą furore niż Np. z Orlęta Radzyń Podlaski. Z cały szacuneczkiem do Piłki to uważam,ze jeśli jest taka szansa to wypadałoby ją wykorzystać !! !! Zróbmy takie pierd... na Play Offach ,zeby drużyny zapamiętaly ten mecz na długo !! Rozumie,że nie chodzą Kibolee przez cały sezon,bo nie i nie wnikajmy czemu,ale PLAY OFFY to PLAY OFFY i mam nadzieje,że większość przyjdzie podrzeć japonki !! Tym bardziej,że chłopaką to baardzo pomaga !! A nóż Pyszniak coś rzuci na oprawe ?? !! TYlko chęci ludzie,aa nie unoszenie się dumą . Pzdr !! |
| autor: ~tbg |
|
| .. - 2010-03-04 21:03:10 |
| co do treści merytorycznej zgadzam się z "tbg". Jednak co do formy zalecam korzystanie ze słownika ortograficznego, opery/firefoxa z podkreślaniem byków albo pisanie w wordzie i dopiero wklepywanie tekstu na stronę. |
| autor: ~Kamil(S) |
|
| S - 2010-03-04 21:19:15 |
| Szkoda, że ci co wypominają zenie ma atmosfery nie przychodzą na młyn. I nie próbujcie zaprzeczać. Ale żale przed i po każdym meczu, żałosne... |
| autor: ~S |
|
| klub kibica - 2010-03-04 21:22:45 |
| doszły mnie słuchy ze jest szansa na zorganizowanie klubu kibica ask ks siarka tarnobrzeg. Wie ktos cos o tym ? |
| autor: ~kubatbg1988 |
|
| S - 2010-03-05 05:42:56 |
Za to ty tbg same mądre wiadomości zostawiasz po swoich wpisach i nie krytykujesz wcale. No bo w końcu na stronce można czuć się "wielkim" i bezkarnym... Ave wodzu!
P.S. KK można zorganizować zawsze i w każdej chwili, wystarczy tylko grupa chętnych ludzi. |
| autor: ~S |
|
| ./ - 2010-03-05 08:43:20 |
| Do tych co tak piszą o dopingu na koszu - A GDZIE BYLIŚCIE PRZEZ CAŁY SEZON ? TERAZ SIĘ OBUDZILIŚCIE. TO SAMO BYŁO ROK TEMU. |
| autor: ~dmx |
|
| tbg - 2010-03-05 10:38:59 |
| Koleszko ja chodzę od 4 sezonow praktycznie na każdy mecz,jeśli tylko jestem w Tbg to zawsze przyjdę i jeśli jest doping to śpiewam ZAWSZE !! Także jeśli nie wiesz to się nie odzywaj to w sektorze E jest zawsze kilku chłopaków ktorzy coś tam śpiewają,aaa gdzie reszta ?? ?? Gdzie napinacze z Drugiej strony ?? Bez przesady !! !! |
| autor: ~tbg |
|
| / - 2010-03-05 13:19:05 |
| Ej sory za zmiane tematu ale gdzie gramy w sobote sparing z Czarnymi na Niepodleglości czy na Zwierzyńcu?? |
| autor: ~bobekk |
|
| Mecz - 2010-03-05 13:38:41 |
| na zwierzyńcu |
| autor: ~siareczka |
|
| Do Tbg i w sprawie dopingu - 2010-03-05 19:54:09 |
| Do TBG - ja też chciałbym żeby był fajny doping i też zawsze drę japę siedząc w pobliżu ludzi z bębnem. Tylko powiem Ci kolego że wjeżdżanie na honor i ambicje ludzi nic tu nie pomorze. Nie ma sensu awanturować się w komentarzach bo i tak nikogo to nie ruszy... Publikowanie takich wyrzutów jest oklepywane co roku. Ja jestem zwolennikiem tego że mamy super drużynę którą przyjemnie jest oglądać i która rozwala najsilniejszych w tej lidze, więc jeśli ktoś chciałby zobaczyć kawał dobrej koszykówki to zapraszamy na halę, trzeba najpierw stworzyć klimat żeby ludzie sami chcieli dopingować, a nie rzucaj pretensjami na lewo i prawo. |
| autor: ~Vertical |
|
| Do vertical i tbg - 2010-03-05 20:31:55 |
Panowie sprawdzajcie prawidłową pisownie. Do vertical: O które Pomorze Ci chodzi i do tbg: Oj Koleżko, Koleżko  |
| autor: ~artrel |
|
| klub kibica - 2010-03-05 23:12:25 |
nie wiem jak Wy ale ja sie pisze na klub kibica ask ks Starka Tarnobrzeg  |
| autor: ~kubatbg1988 |
|
| Do artel - 2010-03-06 07:31:55 |
| do Artel - a Ty co pani od polskiego ? a my jesteśmy na dyktandzie ?... Taki mądrala a swojego własnego nicka pisze z małej. |
| autor: ~Vertical |
|
| do Vertical - 2010-03-06 08:21:29 |
| Nick mogę pisać jak mi się podoba i nie jest to błąd ortograficzny. Poza tym to Ty zrobiłeś błąd w moim nicku. Panią od polskiego nie jestem,ale warto umieć pisać poprawnie. |
| autor: ~artrel |
|
| kosz a pilka - 2010-03-06 10:47:53 |
kiedy wy pojmiecie ze na kosza nigdy nie bedzie takiego cisnienia na doping jak na pilce? ja na kosza czasami sie przejde z NUDY, bo jak dla mnie w Tbg niestety niema miejsca na dobrego kosza i dobra pilke, wiec kosza uznaje za pasozyta ktory pochlania hajs ktory moglby pojsc na wymarzona 1-2lige w pilke. inna sprawa ze na koszu maja duzo bardziej ogarnietych dzialaczy. pozatym czy w kosza gra ktokolwiek z TBg? coraz ciezej sie z tym utorzsamiac-pol stalowki gra... a teraz sie napinajcie po moim wpisie dozobaczenia 20 marca na wyjezdzie do Poniatowej. |
| autor: ~acab |
|
| -- - 2010-03-06 11:30:43 |
| Gdyby piłkarze grali w I lidze to z TBG też mało kto by był a jak już to odgrywaliby takie role jak np. Woźniak. Chyba że Kukiełka albo Kuranty by wrócili. Po co wywoływać kłótnie. Przypomnij sobie jak było kiedyś: piłkarze (ekstraklasa), koszykówka (II liga - dzisiejsza I liga), siatkówka (I liga seria B)... Na wszystko było miejsce, czas i chęci żeby chodzić... |
| autor: ~piotrAs |
|
| ./ - 2010-03-06 14:03:35 |
| I znów zaczynają sie wpisy typu kosz a piłka.Czego piłka ma doping (szacun dla chłopaków i ich działań), a kosz nie. Ale odpowiem inaczej w sprawie ludzi grających w danych sekcjach - kosz skład 12-14 osób - większość owszem ściągniętych do TBG spoza TBG (zasługa Pyszniaka), sponsorzy (zasługa Pyszniaka) - chęć awansu do PLK i aby to zrealizować to niestety ludźmi z TBG się nie da, bo PLK to najwyższa klasa rozgrywkowa, a 2 (czytaj 3 liga) jaka się marzy piłkarzom to dalej poziom bardzo dużo odbiegający od średniej krajowej. Piłka - skład kadry do 20 zawodników i owszem może większość z TBG, ale wierz mi kolego gdyby awansowali czego życzę to wielu pseudokopaczy z TBG nie miało by miejsca w drużynie bo niewiele umieją. I na koniec gdybym miał płacić komuś lub go sponsorować to wolałbym tych wg ciebie pasożytów koszykarzy niż grających na poziomie praktycznie okręgowym czy wiejskim (nie wszyscy) piłkarzy.
Przypomnij sobie o ile pamiętasz 1 ligę piłki w TBG ilu to ŚP. Gałek ludzi ściągnął do TBG bo reszta nie miała umiejętności i ilu wychowanków gralo za jego czasów (byli tacy i chwała im za to ale była inna kasa i inny system szkolenia) |
| autor: ~dmx |
|
| do ACAB - 2010-03-06 14:20:47 |
| gdyby w koszu byla taka kasa jak w nodze to siarka dawno by grala w plk. i nie gadaj ze koszykarze maja wieksza kase od pilkarzy i ze kopacze by grali w 1-2 lidze bo tak by nie bylo. i nie jest pasozytem. jedni lubia noge drudzy kosza. drazni cie pewnie to ze ktos dobrze pokierowal kosze w tbg i sa wyniki tego a w pilce non stop te same osoby siedza przy korycie i nic sie nie zmieni w najblizszych czasach |
| autor: ~niun |
|
| do niuna - 2010-03-06 14:46:40 |
| Ja nie chcę zabierać głosu w sprawie - piłka czy kosz. Chciałbym Cie tylko niunie poprawić. Piłkarze wraz z siatkarkami sezon temu mieli budżet na poziomie ok 500 tys zł. Koszykarze chcąc grać w PLK muszą mieć gwarantowane 2 mln zł. Gdyby zatem koszykarze mieli taką kasę jak piłkarze (którzy podkreślam - musza się nią dzielić z siatkarkami), to nie wiem, czy nawet na tą 1. ligę by wystarczyło... |
| autor: ~Banita |
|
| ?ACAB? - 2010-03-06 14:55:46 |
| ACAB to odpowiednik CHWDP, a wiadomo co znaczy. To jest właśnie pech dla takich kiboli że na halach w większości nie ma policji i nie ma komu zaśpiewać CHWDP. Nie ma też na halach działaczy PZPN no i komu tu śpiewać jeb.....ć PZPN. A może żal dupę ściska że wszystkie halowe gry zespołowe,
stoją o wiele lepiej niż piłka nasz kopana (nawet w TBG).O większych miastach nie wspominam bo szkoda czasu i niewielu pamięta kiedy to jakaś drużyna piłki coś osiągnęła w pucharach. Gwiazdorzy odpadają z szoszonami ze wschodu , a więc CHWDP (chwała wszystkim dobrym piłkarzom) |
| autor: ~pct |
|
| .. - 2010-03-06 14:58:12 |
| dla tego mądry pyszniak zrobił z koszykarzy Autonomiczną sekcję. I chwała mu za to. Bo kosz ma swoich działaczy którzy bardzo dobrze prowadzą drużynę i nie ukrywajmy ale jako jedyna dyscyplina w Tarnobrzegu mają szansę gry na najwyższym szczeblu rozgrywek. Dla mnie paradoksem jest to że kibic Siarka przychodzi na jej mecz obojętnie w co z nudy. No ale to jest kwestia podejścia ja mimo tego że wole kosza z czystej ciekawości wybieram się czasami na piłę. |
| autor: ~flamast3r |
|
| do Banita - 2010-03-06 15:07:14 |
| Kolego jak piszesz o budżecie kto z kim się miał dzielić i ile dostał to napisz też kto temu jest winien
i dlaczego psełdodziałacze z piłki nie potrafią zyskać sponsorów jak to robi Pyszniak. Tak dla info - działki na zwierzyńcu się kończą, Fregate sprzedali i pewnie coś jeszcze sprzedadzą (tereny boisk pod zwierzyńcem - tu sie mogę mylić bo nie wiem czy to własność KS Siarka) i co wtedy ? Kasa skąd ? Tak myśląc to niedługo nic nie będzie - ani piłki ani siatki. Pozdo. |
| autor: ~dmx |
|
| Siarka - 2010-03-06 15:08:10 |
| Tak się dziwnie składa, iż w większości przypadków , największe sukcesy tarnobrzeskich ekip związane są z ludźmi rodem z Lublina (zarówno w trenerce jak i w kwestii zawodniczej) |
| autor: ~artrel |
|
| do flamat3ra - 2010-03-06 15:08:22 |
| I też nie masz racji. Od wielu lat jedyną sekcja na najwyzszym krajowym poziomie w Tarnobrzegu jest... tenis stołowy kobiet. Idąc Twoim tokiem myślenia, dajmy może całą kasę na ping-pong, bo przecież żadna sekcja w Tarnobrzegu nie dochrapie się iluśtamnastu mistrzostw Polski z rzędu... |
| autor: ~Banita |
|
| do dmx - 2010-03-06 15:09:46 |
| Pisze się pseudodziałacze. Zerkaj do słownika ortograficznego |
| autor: ~artrel |
|
| brawo Banita - 2010-03-06 15:10:33 |
| Brawo Pingpongistki!!! |
| autor: ~artrel |
|
| Z innej beczki - 2010-03-06 15:12:47 |
Może warto umieścić na stronie odnośnik do strony KTS  |
| autor: ~artrel |
|
| do dmxa - 2010-03-06 15:13:16 |
| Powtarzam po raz kolejny kolego - ja nie mam zamiaru wdawać się w Wasze dziecinne przepychanki, powtarzające się w komentarzach co 2-3 dni ("Piłka lepsza! Nie, nieprawda! Kosz lepszy!" I tak w kółko aż do wyrzygania...). Wręcz podziwiam Pyszniaka i zazdroszczę sekcji koszykówki takich działaczy i życzę im jak najlepiej, ale nigdy nie ukrywałem, że dla mnie piłka jest nr 1. Tak jak dla Ciebie kosz. Każdy ma to, co lubi. Prostowałem jedynie głupoty napisane przez niuna, a kompletnie nie moim zamiarem jest rozstrząsanie, kto, co, komu i ile jest winny, bo po pierwsze - nie mam wiedzy na ten temat, a po drugie, kompletnie mnie to nie interesuje. I tyle. |
| autor: ~Banita |
|
| SIARKA - historia i przyszłość - 2010-03-06 15:47:37 |
| Panowie chciałbym włączyć się do dyskusji na temat naszej kochanej Siareczki!!!
Obecnie mieszkam na dolnym śląsku ( Wrocław,Dzierżoniów) ale co tydzień sledzę wyniki koszykarzy i piłkarzy. Życzę i sciskam mocno kciuki za obydwie drużyny pamiętając czasy gry piłkarzy w ekstraklasie ( 92-94 , 95/96 ) i wiele sezonów w II lidze a także koszykarzy w II lidze kiedy rywalizowali w play off o ekstaklase z legią czy mitexem kielce ( tak był kiedyś taki klub). Denerwuje mnie napinka i jakieś niesnacki że niby koszykarze nie stad , że piłkarze nie dostają kasy. Panowie i dzieciaki bo pewnie jest tu takich sporo w każdej drużynie czy jest to piłka , kosz ,siatka ( np. resovia) grają ludzie sciągnięci po to aby osiągać najlepsze wyniki. To jest ich praca, gdzie lepiej płącą i jest atmosfera to człowiek tam idzie. Dlaczego ja mieszkam na dolnym sląsku? Bo tu jest praca, jak bedzie w tbg to wrócę bo to jest moje miasto i klub za którego ściskam kciuki.
Na meczach koszykarzy i piłkarzy zawsze była atmosfera( powiem tak byłem raz na śląsku wrocław i muszę powiedzieć ze lipa straszna, zero dopingu). Więc sprężmy się , i pokażmy że też zasługujemy by być w czołówce czy to w koszu czy piłce. Pozdrawiam , bedący z siarką na dobre i złe , daleko i blisko.
|
| autor: ~aniol_z_agh |
|
| Trochę satystyki :) - 2010-03-06 16:52:48 |
Ponieważ zajmuję się na codzień statystyką i rożnymi rodzaju kalkulacjami zrobiłem małą symulację :
W tej chwili redaktor napisał że tymczasowo mamy pierwsze miejsce ale Panowie możemy go utrzymać !!! Tak to nie pomyłka. Jest kilka czynników które nie zależą od nas ale, poniżej trochę statystyki i kombinacji:
Mecze do rozegrania :
Siarka - Start, Prokom
Zastal - Górnik, Sudety
Dąbrowa - Big star,Sokół,Górnik
Żeby Siarka została na pierszym miejscu musi być spełnionych kilka warunków:
- siarka wygrywa dwa mecze
- dąbrowa przegrywa ,jeden z trzech meczy
- siarka zdobywa w tych dwóch meczach o 22 pkt wiecej niż dąbrowa w trzech ( czyli dąbrowa przegrywa załóżmy - 10 , wygrywa + 10 i + 10 , siarka wygywa + 17 i + 15 ) i wtedy jesteśmy lepsi w stosunkach koszy
- zastal nie zdobywa w dwóch wygranych ( bo chyba je wygra ) wiecej niż + 68 punktów co raczej jest niemozliwe ( dwa razy nie wygra
po + 34 ...)
- dąbrowa przegra 2 mecze i wtedy napewno jesteśmy na pierszym miejscu
Tak wiec tylko wygrać dwa mecze z dużą przewagą i liczyć że dąbrowa przegra dwa lub jeden i wymęczy dwa zwycięstwa .
A co będzie zobaczymy
Pozdro dla Siarkowców
|
| autor: ~aniol_z_agh |
|
| do aniola - 2010-03-06 16:56:58 |
| Wszystkie pięknie, gratulacje za wyliczenia, tyle tylko, że nie mają one większego sensu, bo w końcowej tabeli liczy się bezpośredni bilans meczów pomiędzy zaintresowanymi zespołami w przypadku równej liczby punktów, a nie bilans koszów z całego sezonu... |
| autor: ~Banita |
|
| regulamin - 2010-03-06 17:23:18 |
| z tego co wiem to chyba liczy się ratio ... W tej chwili siarka jest pierwsza a zastal drugi . Zastal ma lepszy bilans meczy a jednak to my jestesmy pierwsi. Jeżeli ktoś ma link do regulaminu to chetnie zobacze, nie chce się kłocić... Pozdrawiam
|
| autor: ~aniol_z_agh |
|
| odp - 2010-03-06 17:27:46 |
W trakcie sezonu liczy się ratio, ale na koniec bilans bezpośrednich meczów. Tak mi się przynajmniej wydaje i też absolutnie nie mam zamiaru się kłócić . Pozdr |
| autor: ~Banita |
|
| do aniol_z_agh - 2010-03-06 19:14:45 |
| co ty z g.wno piszesz na koniec zasadniczego sezonu licza sie bezposrednie mecze ewentualnie jak jest kilka druzyn majacych tyle samo pkt to sie robi tzw mala tabelke a tu dabrowa ma najlepszy bilans |
| autor: ~ziom |
|
| do aniol_z_agh - 2010-03-06 19:36:44 |
| bo własnie szybko wszystko policzyłem wiec jezeli na koniec rundy 3 druzyny siarka zastal i dabrowa beda mialy tyle samo pkt to 1 miejsce zajmuje dabrowa 2 miejsce siarka a 3 m zastal poniewaz w tzw malej tabelce dabrowa ma +10 malych pkt siarka ma -3malych pkt a zastal ma -7 malych pkt. jesli bedziemy mieli tyle samo pkt co zastal na koniec rundy to zastal jest przed nami bo bezposrednie mecze ma lepsze u siebie zastal wygral z siarka 56-51 a u nas siarka wygral z zastale 73-72 . ale co mnie zdziwilo bo caly czas myslalem ze bezposrednie mecze mamy gorsze z dabrowa a okazuje sie ze mamy lepsze a ja zylem caly czas tym ze mamy gorszy bilans niewiedziec czemu u siebie dabrowa wygrala z siarka 70-62 ale za to my u siebie wygralismy z nimi 77-68 wiec mamy na +1 hehe |
| autor: ~ziom |
|
| ... - 2010-03-06 21:16:32 |
Karty rozdaje Dąbrowa, nie ulega to teraz wątpliwości. Od nich zalezy tak naprade,jaki bedzie uklad w pierwszej trójce. Jesli chca ewentualnie grac z nami o awans to przegraja dwa razy, jesli wola z Tychami albo Spójnia to beda walczyc o wygrane do konca, Co wydaje mi sie watpliwe. Tychy pisalem przed sezonem, ze dla mnie to zespol na awans i dalej tak mysle. Forme zbudowali ewindentnie na koniec sezonu, nikt im wpadek z Zubrami czy Katowicami juz pamietal nie bedzie, a zadzialaly na uspienie czujnosci rywali. Po drugie Dąbrowa nie umie z nimi grac, co nie raz podkreslal trener WIeczorem, Tychy nie leza jego podopiecznym. I pojawia sie pytanie czy to wlasnie z Tychami bedzie chcial grac o awans? Oczywiscie jest jeszcze pierwsza runda, ale jestem przekonany, ze Tychy pchna Spojnie a Dąbrowa bedac 1 lub 2 po rundzie zasadniczej trafi na Start lub Pruszkow i bez problemow sobie poradzi, ewentualnie Sokola. Nie wiem czy w tej sytuacji Wieczorem nie bedzie polowal na SIarke. DLaczego? w PO licza sie detale u my mamy co tu duzo mowic, dosc przewidywalna gre mimo super zespolu, Pyszniak nic ciekawego juz nie wymysli. W takich wyrownanych meczach role beda grac detale. Zastal polegl rok temu w zasadniczej by potem dobrze sobie rozpracowac SIarke i rozjechac nas 3-0, wplyw na to mialy tez nasze kontuzje, ale nie oszukujmy sie, Herkt juz swietnie wiedzial jak nas ograc. I mysle, ze tak samo moze myslec WIeczorek. Dwie przegrane w trzech meczach sa do tego potrzebne, ciekaw jestem czy beda kalkulowac. Herkt w wywiadzie po meczu w Tarnobrzegu mowil, ze nie chce grac z SIarka bo nic dwa razy sie nie zdarza a po drugie wie, że Siarka jest mocna, duzo mocniejsza nzi rok temu, dochodzi tez kwestia fatum Zastalu w walce o awans, pare alt maja zespol na awans i nie udaje sie. Im na pewno bardziej pasuje Dąbrowa, bo tam nie ma parcia na wans. Mam kumpla z Dąbrowy i mowie, ze tam miasto zyje siatką i duzo kasy idzie wlasnie na siatkarki, koszykarze maja grac i tyle nie ma konkretnego celu. Jesli zas wziasc pod uwage uklad, ze Zastal wygrywa runde zasadnicza i o awans gra ewentulanie z Tychami tu szanse sa 50/50. Ja bym sobie zyczyl awansu Siarki i Zastalu, uwazam ze to najlepsze zespolu. Jednak zbyt duzo kalkulacji i warunkow musi byc spelnione by to sie stalo, wyglada na to, ze Siarka i Zastal zagraja w razie przejscia 1 rundy o awans bezposrednio. Wtedy druga para prawdopodobnie Dąbrowa Tychy. Ja zycze chlopakom tej 2 pozycji, bo 1 jest juz na dobra sprawe marzeniem, Zastal musialby przegrac u siebie z SUdetami... Miejsce 2 da nam duzo, juz nie mowie o przwadze parkietu w grze o awans, ale o relatywnie latwej przeprawie w 1 rundzie. Jesli bedzie na 2 trafimy na ŁKS. To ciezki rywal, bez dwoch zdan. Mysle, ze Czerniak swiadom waskiej kadry forme szykuje wlasnie na PO, w Lodzi bowiem tez sie wiele mowilo o awansie. Pierwsza runda SIarka Łks bylaby zla nas bardzo ciezka. Jesli bedzie na 2 miejscu trafimy pewnie na Pruszkow, Start albo Sokoloa, a to zespolu o niebo gorsze. Mimo, ze Sokol tez nam nie lezy mysle, ze sa lepsi dla nas niz ŁKS. WIec zycze tej 2 pozycji. Bardzo duzo zalezy jutro od meczu W Dąbrowie na ktorym prawdopodobnie bede SIarka start ogra,boje sie natomiast meczu w Gdynii, czuje ze beda chcieli sie odkuc za ten walkower i cos na nas tam szykuja. Obym sie mylil, licze na dwie nasze wygrane i na pomoc z Tych. pozdrawiam  |
| autor: ~Peli |
|
| ... - 2010-03-06 21:20:32 |
mialo byc ze 3 miejsce daje nam gre z ŁKS-em |
| autor: ~Peli |
|
| ./ - 2010-03-06 22:19:12 |
| nie takie pewne to 4 miejsce Big Staru - raczej optowałbym za Spójnią |
| autor: ~dmx |
|
| do peli - 2010-03-06 22:39:47 |
| watpie zeby dabrowa kombinowala zeby grac w ewentualnym polfinale z siarka bo traca automatycznie przewage swojego parkietu w tym pojedynku bo maja gorszy bilans z siarka a niema praktycznie opcji zeby dabrowa byla 2 a siarka 3 |
| autor: ~ziom |
|
| ... - 2010-03-06 22:48:00 |
| w PO parkiet juz nie jest taki wazny zwlaszcza w tym roku gdy gra sie do 2 wygranych, wystarczy jeden slabszy dzien i nie ma juz gdzie gonic. Kwestia taktyki, ale rowniez uwazam, ze kalkulowac az tak nie beda, Spojni bedzie ciezko byc przed Tychami bo maja dwmumecz w plecy.Co nie znaczy, ze nie da sie tego odrobic. pzdr |
| autor: ~Peli |
|
| do Peli - 2010-03-06 22:55:20 |
| Spójnia - Big Star 70-69
Big Star - Spójnia 74-79
albo ja ślepy jestem albo , pzkosz źle wyniki podaje
To Tychy mają w plecy !!! |
| autor: ~dmx |
|
| .. - 2010-03-06 23:11:35 |
| tenisa stołowego nie brałem pod uwagę bo ma się on tak do kosza jak Asecco Gdynia do Arki. Ja mówię tu o grach zespołowych i tutaj Siarka ma realną szansę być w PLK. |
| autor: ~flamast3r |
|
| do flamast3ra - 2010-03-06 23:26:06 |
Heh, a KTS to nie zespół ? Zespół, i to dobry jak cholera. A zestawienie Asseco z Arką niezbyt szczęśliwe, bo od przyszłego sezonu Asseco ma się właśnie nazywać Arka...  |
| autor: ~Banita |
|
| dmx - 2010-03-07 00:02:54 |
| fakt, zwracam honor, cos pomylilem duzo tych liczb sprawdzam ostatnio, choc dalej uwazam, ze Tychy beda 4 bo zlpali forme a Spojnia jest tak naprawfe nieobliczalna. Ten zespol mialby duze szanse na awans gdyny nie ciezka konruzja Dloniaka. i jescze jednio Panowie, wiece moze kedy sa PO? chcialbym sobie tak prace jakos ustawic zebym mogl przyjechac, problem w tym, ze nigdzie znalesc jakos tego nie moge. |
| autor: ~Peli |
|
| !!!!! - 2010-03-07 00:15:26 |
Stalówka sie utrzymala w PLK wiec moze juz niedlugo derby ?ale raczej watpie w awans siarki. |
| autor: ~spoko |
|
| do Peli - 2010-03-07 07:26:06 |
| Terminy PO
27 i 31 marca + 7 kwietnia |
| autor: ~dmx |
|
| ... - 2010-03-07 09:41:32 |
ja nie napisałem że nie są drużyną to raz. a dwa to to że chodzi mi o obecny stan gdzie piłkarze arki nawet chyba nie marzą żeby być tam gdzie koszykarze z Asecco. I nie ważne jak się będą nazywać, dalej będzie dzieliła ich przepaść finansowa i sportowa tak jak naszych piłkarzy koszykarzy i siatkarki od tenisistek.  |
| autor: ~flamast3r |
|
| - - 2010-03-07 10:33:37 |
| Wysokość ciśnienia w walce o awans: 1.Zastal, 2.Siarka, 3.Tychy, 4-6.Spójnia, ŁKS, Dąbrowa |
| autor: ~piotrAs |
|
| do piotrAs - 2010-03-07 11:28:37 |
| ty to w ogole widze jestes zorientowany hehe jesli dabrowe umiesciles ze zajmie miejsce 4-6 przed PO |
| autor: ~ziom |
|
| do ziom - 2010-03-07 11:58:14 |
| ... a ty to chyba czytać nie umiesz hehe |
| autor: ~Lord |
|
| ./ - 2010-03-07 19:13:32 |
| ciekawy mecz w Dąbrowie - po III kwartach
60-46 dla Tych |
| autor: ~dmx |
|
| // - 2010-03-07 19:40:03 |
| MKS Dąbrowa Górnicza 73:84 Big Star Tychy |
| autor: ~pct |
|
| -- - 2010-03-07 19:40:27 |
| ziom - bez komentarza. Tychy dziś spuściły manto Dąbrowie i prawdopodobnie zajmą 4m przez PO. Miałem rację pisząc niedawno że BS szykuje formę na końcówkę ligi. Ciekawe czy wytrzymają do PO. Dzisiejszy wynik oznacza walkę o awans właśnie z DG. Stawiam na awans Tychów do PLK. W Dąbrowie znów zawiódł Piechowicz i wysocy. A my na dziś mamy drugie miejsce! |
| autor: ~piotrAs |
|
| .. - 2010-03-07 19:40:49 |
Dąbrowa przegrała 73:84 z Big Starem wyraźny dołek dąbrowy czyli Siarka 2 Zastal 1 a Dąbrowa 3  |
| autor: ~flamast3r |
|
| -- - 2010-03-07 19:41:54 |
Tychy 5/13 za 3 w całym meczu Warto zauważyć że DG przegrała mecz w trumnie. |
| autor: ~piotrAs |
|
| ... - 2010-03-07 19:42:18 |
czyli jeżeli się tak utrzyma pierwsza czwórka to na zastal trafiamy dopiero w finale |
| autor: ~flamast3r |
|
| do piotrAs - 2010-03-07 19:43:31 |
| Nie przejmuj się ziomem. Nie każdy musi umiec czytać, zwłaszcza czytać ze zrozumieniem. Pozdr. |
| autor: ~Banita |
|
| ./ - 2010-03-07 19:53:53 |
| zakładając że wszyscy z pierwszej 4 wygrają swoje mecze do końca
1. Dąbrowa. 2 ASK. 3 Zastal. 4.Tychy 5.Spójnia. 6. ŁKS |
| autor: ~dmx |
|
| . - 2010-03-07 20:01:59 |
Jeśli się to utrzyma to będzie pięknie. Do finału przewaga parkietu. Jak się jest już w finale to jest to mało ważne. W półfinale jeśli nie będzie niespodzianek Siarka Dąbrowa, Zastal Tychy i to wszystkich zadowoli  |
| autor: ~lolek |
|
| kombinacje - 2010-03-07 20:08:28 |
No to teraz sie zacznie! Dabrowa nie chce Tych, Zastal chce pewnie Dabrowe Przewiduje cuda wianki w ostatnich meczach. Najlepsze jest to, ze Siarka gra jako ostatnia w niedziele 21go (czy wszystkie mecze nie powinny byc o tej samej porze?), wiec nic nie bedzie wiadome praktycznie do samego konca. Pozdrawiam! |
| autor: ~lupos |
|
| ,,,, - 2010-03-07 20:15:26 |
ja się tak zastanawiam , gdzie my się pchamy, być może zakończy się to czymś takim jak nasz ostatni sezon w piłkę w ekstraklasie gdzie ustanawialismy antyrekordy. Ten sezon jest super, najlepszy w kosza od przegranych playoffs z hutnikiem z 12 lat temu, gratuluje chłopakom, ale co dalej. Tym bardziej że piłkarze chcą awansować. Wyobrażacie sobie Pyszniaka na ławce jak wyklina amerykanów? ,chyba że jak polonia 20011 zagramy Polakami. |
| autor: ~atn |
|
| do atn - 2010-03-07 20:37:12 |
To byloby cos fantastycznego dla promocji miasta i kibicow kosza w TBG. Nawet jesli mialaby to byc tylko jednoroczna przygoda. Zobaczylibysmy Asseco, Anwil, Turow w Tarnobrzegu. No i derby ze Stalowa Mysle, ze warto powalczyc. Uwielbiam pilke na rowni z koszem, no ale przy awansie pilkarzy to bedzie dalej 'tylko' 2. liga. Pozdrawiam! |
| autor: ~lupos |
|
| Super wieści - 2010-03-07 20:46:32 |
| Ja też na równi stawiam piłkarzy i koszykarzy, jak dla mnie inne sekcje w Tarnobrzegu mogą nie istnieć. Kosz ma 2gie miejsce na które zasłużyliśmy świetną postawą. Teraz trzeba je utrzymać do zakończenia sezonu zasadniczego ! |
| autor: ~Vertical |
|
| . - 2010-03-07 21:15:52 |
| mecz sredni. moim okiem Tychy caly czas mialy nad nim kontrole. Swietny Hałas, Pacocha, Mielczarek i Bzdyra. Do przerwy mecz rwany ale na styk, potem Tychy wyszly strefa i to byl ich klucz. Tychy widac, ze forme na PO szykowali i beda mocni. A Dąbrowa zagubiona, i zmeczona moim zdaniem. Piechowicz fatalnie zagral, ledwie chlopak biegal. Szczypka niezle i Zieliński. Bylo kilka dziwnych decyzji sedziow, w tym dobrze nam znanaego sedziego Żmudy. Moja wczorajsza wizja chyba ma szanse sie zrealizowac. Tychy widac, ze umia grac z Dąbrową. Wieczorek juz w pewnym momencie odpuszczal mecz, weszli Szybowicz i Zawierucha, gracze co graja od swieta. Basinski z tego co pamietam gral bite 40 min, tez widac po nim zmeczenie. Gdybym byl trenerem WIeczorkiem, odpuscilbym mecz z Sokolem, Dąbrowa w meczach o awans nie ma moim zdaniem za duzo atutów z Tychami. Inna sprawa, ze grajac tak jak dzis Sokol moze tam wygrac, tym bardziej, ze maja noz na gardle i wciaz walcza o PO. Watpie by Zastal dal wygrac Sudetom, nie wierze w to. Mysle, ze Sokol moze wygrac i to by bylo dla nas extra. Jednak najwazniejsze wygrac nasze oba mecze. Atut parkietu w PO nie jest az tak wazny, ale jednak jest to atut, wiec wazne by go miec a inna sprawa z kim juz grac. pozdro |
| autor: ~Peli |
|
| tbg - 2010-03-07 21:28:00 |
| Panowie czyli jakbyśmy np.wygrali z Lublinem u siebie,aa Przegrali z Prokomem to nadal jest jeszcze szansa na tą 1 czy 2 miejsce ?? Co by się musiało wydarzyć,żeby Siareczka utrzymała się na tych miejscach ?? pozdroweczki. |
| autor: ~tbg |
|
| ./ - 2010-03-07 21:41:40 |
| zadzwoń do ojca Rydzyka to Ci powie, albo weź człowieku tabelę i rozkład spotkań i sam analizuj.
Rozwalają mnie takie wypowiedzi - pozdro dla kumatych !!! |
| autor: ~dmx |
|
| rda - 2010-03-07 22:21:48 |
| Oj Rozwalają Cię takie pytania,ale jakbyś napisał którzy będą to korona z głowy kolego by ci nie spadła,także zamiast krytykowac i pisać 3 zdania głupie,napisz coś mądrego,jeżeli Cię kolega pyta,aa jeśli nie chce pisać,to się w ogóle nie udzielaj. pzdr !! |
| autor: ~rda |
|
| ....... - 2010-03-07 22:36:48 |
| człowieku te rzeczy były tu tyle razy analizowane, że klient ma rację. Jak ktoś jest nie kumaty i nie umie czytać wcześniejszych wypowiedzi to może mu Ojciec Dyrektor pomoże. |
| autor: ~pct |
|
| -- - 2010-03-08 09:50:11 |
Jeśli DG odpuści mecz z Sokołem a więcej niespodzianek nie będzie to kolejność będzie taka: 1. Zastal, 2. Siarka, 3. DG, 4. Tychy. I będzie ok! Pytanie czy Wieczorek chce zająć Im i trafić na Tychy czy w du.ie ma awans i załatwi Tychom mecze z Zastalem  |
| autor: ~piotrAs |
|
| ... - 2010-03-08 10:00:41 |
| w Dąbrowie pojawil sie problem bo nie wszystkim graczom sie ten awans oplaca, znajomy mowil mi, ze wiekszosc zawodnikow nie ma gwarancji pozostania w zespole po awasie, nie tak jak u nas. Po drugie dochodzi kwestia zmeczenia, Dąbrowa na dobra sprawe nie ma za szerokiego skladu, zwlaszcza Szczypka i Basiński graja bardzo duzo. Jesli chca zajac to pierwsze miejsce, co i tak bedzie ciezkie, wiem co mowie widzialem wczorajszy mecz, to wcale nie maja gwarancji, ze Sokola ograja. I trafiajac ewentualnie na Tychy ja nie daje im zadnych szans. Dlatego uwazam, ze lepsze i dla nas i dla Dąbrowy bedzie jak Zastal bedzie 1 przed PO. Niech sie Zastal meczy z Tychami, a Siarka z Dąbrową. Zachodzi jeszcze zaleznosc czy Dąbrowa chce walczyc o awans? Jesli tak to odpuszcza Sokolowi, nawet kosztem gry z nami bez atutu parkietu. W PO licza sie bardzo trenerzy, a tu mamy niestety spory problem, i dlatego Dąbrowa moze chciec grac z nami, a nie dlatego, ze jestesmy slabi. Mamy jeszcze ten atut, ze gramy jako ostatni wiec bedziemy juz wszystko wiedziec. Teraz zaczyna sie gra juz nie tylko na boisku. |
| autor: ~Peli |
|
Redakcja Siarka Tarnobrzeg ON-LINE nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które sa niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie administracja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierajacych wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie zwiazane z tematem artykułu, sformułowania obrazliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania dostępu poszczególnych użytkowników do serwisu.